18 februarie 2014

Chifteluţe cu mei

Chifteluţe cu mei

Reteta de chiftelute cu mei rumenite la cuptor pentru bebe

Ingrediente :

3 morcovi
o ceapă galbenă mare
100 gr. de mei
o lingură seminţe de susan râşnite
o lingură ulei de măsline
o linguriţă maghiran uscat
o linguriţă boia de ardei dulce
o legătură de pătrunjel tocat
sare marină
piper negru măcinat

Preparare :

Reteta de chiftelute cu mei rumenite la cuptor pentru bebe
Chifteluţe cu mei bebe
   Se spală meiul în câteva ape, se pune la fiert la foc mic într-o cantitate suficient de mare timp de 20-30 de minute iar apoi se lasă la scurs într-o sită sau strecurătoare cu găuri mici. Se dau pe răzătoare morcovii şi ceapa şi se fierb separat în apă. Se amestecă meiul cu legumele scurse de apă şi cu restul condimentelor. Se formează chifteluţele cu mei şi se pun într-o tavă cu hârtie pentru copt. Chifteluţele cu mei se lasă în cuptor la foc potrivit până sunt rumenite.

Poftă bună !

Atenţie la vârsta bebeluşului în ceea ce priveşte seminţele de susan !

Pont bebe : Gustoasele chifteluţe cu mei pot fi consumate şi de către persoanele cu intoleranţă la gluten.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu